اخبارتازه ها

تقدیر از سید مجید میرپویا همزمان با جلسه ستاد هفته بزرگداشت روابط عمومی

همزمان با جلسه ستاد هفته بزرگداشت روابط عمومی و ارتباطات استان اصفهان که با حضور روسای تشکل های صنفی و مردم نهاد حوزه علوم ارتباطات و روابط عمومی و مدیران و مسولان روابط عمومی دستگاههای اجرایی و شرکت های صنعتی به ریاست مدیر کل محترم روابط عمومی استانداری اصفهان در محل سالن اجتماعات شرکت فولاد مبارکه برگزار شده بود از زحمات ارزشمند جناب آقای مهندس سید مجید میرپویا تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

استاد هادی زمانی مدیرعامل خانه ارتباطات استان اصفهان ضمن تشکر از زحمات اقای مهندس میرپویا در دوران تصدی نمایندگی انجمن روابط عمومی ایران در استان اصفهان ، اقدامات صورت پذیرفته با عنوان این انجمن را محصول پیگیری ها و حمایت این مجموعه بلکه حاصل تلاش ها و پیگیری های آقای میرپویا عنوان نمود و گفتند: اثربخش حاصل دانش و تخصص و شجاعت برای تلاش در عرصه های حساسی است که تنها از عهده مردان توانا بر می آید .

مهندس میرپویا شجاعانه و با برخورداری از اصل خردجمعی و کار گروهی همت مضاعفی را برای تحقق اصفهان ارتباطی و آرمان شهر ایرانی مبذول نمودند.
در ادامه این جلسه آقای شمس مدیر کل روابط عمومی استانداری اصفهان ضمن تشکر از ایشان به خاطر تلاش های ارزشمندشان با اهدا هدایایی از ایشان قدردانی نمودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا