اخبارتازه ها

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در استان اصفهان با حضور آقای خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران

روابط‌عمومی پژوهش و افکار سنجی،تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی است.

رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران

نشست هم‌اندیشی اعضای شورای نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در استان اصفهان با حضور آقای خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در محل سالن جلسات روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.

 .به گزارش نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در استان اصفهان در این نشست آقای رفیعی رئیس انجمن‌ روابط عمومی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر نطقی به عنوان پایه گذار انجمن روابط عمومی ایران فرهنگ در روابط عمومی را یک اصل دانست و گفت: مشکلات متعددی در حوزه روابط‌عمومی وجود دارد که با تشکیل انجمن‌ها و هم‌افزایی و برگزاری دوره‌های تخصصی می‌توان در رفع این مشکلات تلاش کرد. وی نقش روابط‌عمومی را در رضایت شغلی کارکنان درون سازمان مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: روابط‌عمومی در ارتباط درون سازمانی می بایست بیشتر تلاش کند .وی با بیان اینکه متاسفانه روابط‌عمومی در ایران تابع سیاست های مدیریت است و کسی نیست که از روابط‌عمومی دفاع کند حل این مسئله را در تخصص گرایی دانست و گفت:مدیر روابط‌عمومی باید متخصص در حوزه ارتباطات باشد و بتواند بر روی مدیران ارشد سازمان تاثیرگذاری کند.

خسرو رفیعی روابط‌عمومی را پژوهش و افکارسنجی،تجزیه و تحلیل و برنامه‌ریزی تعریف کردو ادامه داد:تعامل با رسانه و مدیریت افکار عمومی وظیفه مهم روابط‌عمومی است .رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران تصریح کرد: رضایت مندی شغلی فقط حقوق نیست و روابط‌عمومی باید در طول شبانه روز فعالیت‌های سازمان را رصد کند و پاسخگو باشد.

همچنین احکام اعضای شورای نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در استان اصفهان به همراه لوح تقدیر به این عزیزان اعطا گردید. وی با تقدیر از فعالیتهای شورای نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در استان اصفهان گفت: فعالیت‌ها و برگزاری دوره‌های تخصصی که در اصفهان در حال انجام است قابل تحسین است .خسرو رفیعی از تشکیل کمیته دانشجویی انجمن روابط‌عمومی ایران با همکاری دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: دانشجویان می‌توانند دوره‌های علمی کاربردی روابط‌عمومی را در این کمیته فرا بگیرند.

وی در ادامه تفاهمنامه همکاری نمایندگی انجمن روابط‌عمومی ایران در استان اصفهان با خانه ارتباطات را نشان از خرد جمعی، هم‌افزایی و تشریک مساعی عنوان کرد و تصریح کرد این حرکت بزرگ و این وحدت در هیج جای کشور انجام نشده و این هم‌گرایی تشکل‌های روابط‌عمومی در اصفهان الگو و ستودنی است.  رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران در خصوص بانک اطلاعاتی مدیران روابط گفت: به زودی بانک اطلاعاتی مدیران روابط‌عمومی به روز رسانی و در سایت انجمن قرار خواهد گرفت.

خسرو رفیعی روابط‌عمومی را عامل پیوندها دانست و ادامه داد: استان اصفهان نشان داد که با پیوند و هم‌گرایی می‌توان در پیشبرد اهداف و بالا بردن آگاهی اصحاب ارتباطات مؤثر بود. در آخر از سوی رئیس انجمن روابط‌عمومی ایران با اهدای لوحی از آقای دکتر هادی زمانی به دلیل هم‌گرایی و هم‌افزایی و توسعه فرهنگ ارتباطات در استان اصفهان تقدیر بعمل آمد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا